jak dbać o zarost | handsome #2


Witajcie, dziś kolejny wpis z serii "handsome". Poprzednio pisałem o męskich fryzurach, dziś skupiam się na zaroście. Niektórzy zapuszczają wąsy, inni brody, a ja noszę tzw. "tygodniowy zarost". 
Kiedyś widziałem mema: "facet bez zarostu jest jak dżdżownica, tylko, że większy"
Coś w tym jest - bez mojej charakterystycznej dla mnie brody wyglądam i czuję się "łyso" i dziwnie. Z kolei mam wielu znajomych, którym wąsy czy broda zwyczajnie nie pasują i wyglądają komicznie. 
Jeśli już jesteś szczęśliwym posiadaczem brody, musisz o nią dbać. 
Do tego będą potrzebne Ci odpowiednie narzędzia, a właściwie jedno - trymer.
Dość długo używałem maszynki bosh-a, która miała dodatkowe wysuwane ostrze do wyrównywania boczków i tym "ręcznie" podcinałem. Proces był dość męczący i czasochłonny. 
Profesjonalny trymer ułatwia nam zadanie, a wręcz sprawia przyjemność i znacznie skraca czas golenia. Takie urządzenia mają możliwości regulacji długości, w zależności od modelu.
Mój model to Moser ChroMini, zamawiany ze strony hairstore.pl.

Jeżeli chodzi o mnie, najkrótszą długością podcinam samą bródkę, troszeczkę dłuższą boki. 









Po samym goleniu ważna jest także pielęgnacja twarzy. Warto jest zaopatrzyć się w jakiś krem po goleniu.
Propozycji jest sporo, jeśli czytacie mojego bloga troszkę dłużej, zachęcam do zamawiania MBOX lub Glossybox. W tych pudełkach zawsze znajduje się jakiś ciekawy produkt do pielęgnacji twarzy.
Będę starał się częściej pisać na takie tematy, tymczasem polecam Wam bloga www.facetemjestem.pl, znajdziecie tam wiele wpisów dotyczących dbania o siebie.



wpis sponsorowany

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


12 komentarzy:

  1. Właśnie, nie wyobrażam sobie Ciebie bez zarostu :) na szczęście pasuje Ci on :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm bez zarostu rowniez mysle byloby ok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za takim zarostem jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wysyłam link swojemu chłopakowi , przyda się heh
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Łukasz za polecenie mojego bloga na koniec. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomasz dzięki Tobie ja tu też jestem :)

      Usuń
    2. Tomasz dzięki Tobie ja tu jestem

      Usuń
  6. Trzydniowy zarost najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie akurat dobrze w zaroście ;) Chociaż u swojego lubego wolę jednak jak się w miarę regularnie goli. Trochę mi zajęło przekonywanie do tego, bo mu wyskakiwały wypryski po tradycyjnym goleniu. Ale dostał ode mnie golarkę z philipsa z głowicami i jak ręką odjął. Sam już się przyzwyczaił i już nie marudzę na drapanie podczas całowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałem tu bo zapuszczam zarost i szukam jakiejś maszynki w rozsądnej cenie do przycinania.. pod artykułem, małym druczkiem: WPIS SPONSOROWANY.. czy to znaczy, że używasz tego Mosera do przycinania "tygodniówki" Łukasz czy to tylko reklama podlinkowanych produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis powstał w wyniku współpracy z marką hairstore. Mosera używam praktycznie codziennie, sam go wybrałem. Hasło "wpis sponsorowany" musi się pojawić jeśli przygotowuję wpis dla marki odnośnie jednego produktu. Moje opinie zawsze są obiektywne, to że wpis powstał przy współpracy nie oznacza, że będę Was okłamywał ;)
      Spośród różnych ofert wybieram tylko te, które mi odpowiadają i są warte polecenia. Jeśli szukasz trymera, to ten który prezentuję jest świetny. Używają go nawet w zakładzie fryzjerskim do którego chodzę od lat - La Fayette w Poznaniu.

      Usuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.