Każdy może być reżyserem, uwiecznij chwile!


Nagrywanie filmów to świetna sprawa. Przekonałem się o tym na własnej skórze, gdy ostatnio byłem w Toruniu. Zabrałem ze sobą małą kamerę Samsung i nagrywałem. Takie kamery są bardzo łatwe w obsłudze i intuicyjne. Model, który mam dodatkowo umożliwia natychmiastowe przesyłanie na portale społecznościowe, jeśli oczywiście wcześniej znajdziesz jakieś Wi-Fi :)

Wielką zaletą jest ich poręczność. Są małe i wygodne, zmieszczą się w kieszeni i uruchomiają się tak szybko, że na pewno uchwycisz nagłą sytuacją. 


O nagrywaniu vlogów myślę od dawna, a fakt, że Samsung zaproponował mi przetestowanie ich produktu popchnął mnie do działania.
Mój pierwszy filmik nie jest idealny. Była to pierwsza próba z zaprzyjaźnieniem się ze sprzętem.
Nagrywanie to dobra zabawa, montowanie zajmuje trochę czasu, ale efekty pracy to rekompensują. Poza tym, mamy pamiątkę na lata!


Polecam oglądanie w HD :p



Słuchajcie, jeśli macie jakieś propozycje o czym miałbym nagrywać dla Was vlogi, piszcie, zadawajcie pytania !

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


6 komentarzy:

  1. te momenty w których pokazujesz na siebie = tak wlasnie wyglądają selfie w wykonaniu mojego ojca hahah :D


    a tak serio, to kamera jest mega zabawą, nic dziwnego że tyle vlogerów juz mamy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno w Toruniu nie byłam.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam okazji zobaczyć Torunia, dlatego dziękuję za pokazanie chociaż tej Starówki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Panie Podliński ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego programu użyłeś do montażu?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.