medicine for greyness


Długo szukałem ciekawej, ciepłej kurtki. Znalazłem - trochę późno - w sklepie Medicine. Wahałem się, który kolor wybrać, ale ostatecznie wybrałem czerwony. Jest bardzo wyrazisty, co czyni kurtkę o wiele ciekawszą, niż gdyby była czarna. W sumie, to nie mam zbyt wielu rzeczy w czerni. Chyba podświadomie unikam tego koloru. Dzisiaj kolejna, luźna stylizacja. Przyznam szczerze, że fajnie było założyć spodnie z niskim krokiem, trochę jak powrót do przeszłości. 

Kiedyś spodnie z "krokiem w kolanach" to był dla mnie standard. Może kiedyś pokuszę się i zjadę do piwnicy po starego PC i przygotuję wpis o tym, jak się zmieniałem. Wtedy zobaczycie Podlińskiego w dreadach, hokejowych koszulkach i szerokich spodniach. Wizualnie zmieniłem się o 180 stopni. Pamiętam sytuację, gdy byłem jeszcze w liceum, starszy kolega powiedział mi, że też kiedyś odstawię spodnie massa, bluzy b3 i zacznę nosić węższe nogawki i koszule. Mówił, że na studiach to się zmieni, a ja go wyśmiałem... Kto by przypuszczał? 










kurtka: Medicine
okulary: ZeroUV
sweterek: sh
spodnie: Humor via. Answear.com
buty: Pepe Jenas via. SchaffaShoes





Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


15 komentarzy:

  1. nie podoba mi się połączenie cardigana z tymi spodniami, za dużo guzików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie troszkę racja, ale aż tak mnie nie razi.


      / Zupełnie inaczej teraz wyglądasz, a widziałeś już mnie w wersji EMO albo PSEUDO SKEJT W SZEROKICH GACIACH również?:-D haha.

      Usuń
  2. Nie wyobrażam sobie Ciebie w dreadach!!!
    haha, a ta stylówka bardzo fajna. Podobają mi się spodnie :)

    WWW.DEDE-MODA.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te spodnie! Tylko cardigan niepotrzebnie, bo robi Ci się pas startowy z guzików :) Uśmiechnij się czasami, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ty w dredach? Chcialabym to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze świetnie dobrany zestaw - duże brawa za kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;)
    a twój zarost jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okropna stylizacja :) fajne spodnie i kurtka ale nie w połączeniu z tym swetrem i t-shirtem!

    OdpowiedzUsuń
  8. To wygląda świetnie! Bardzo trafnie dobrane kolory. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)
    Widać, że kurtka ciepła i będzie służyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Humor'y posiadam, jednak nie pasują do mojej sylwetki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej :))) mega w moim stylu... :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great jacket,
    cool pants!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.