mini man, and man


Bardzo długo myślałem o takiej sesji i współpracy z Piotrkiem ;) Już kilka razy mieliśmy się spotkać, ale jakoś nigdy nie doszło do skutku. Aż do teraz ;) Pomysł zaczerpnąłem od Mariano, którego staram się obserwować w miarę regularnie. Jako, że Piotrek jest bohaterem bloga minimanlife był idealnym kompanem do tego przedsięwzięcia. Trochę się obawiałem jak (lub czy) to wyjdzie, ale szybko się rozkręciliśmy.


Przede wszystkim ta sesja to była świetna zabawa. Wydaje mi się, że oboje mieliśmy z tego frajdę, a to przecież najważniejsze. Jak sami widzicie po zdjęciach, nawet ja, "w końcu" się uśmiecham :) 

















sweter: C&A
koszula: Clothed.pl
spodnie: Benevento






Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


16 komentarzy:

  1. dobra muszę to napisać -wyszło rewelacyjnie....dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter- kardigan, nie pasuje mi do tej całej stylizacji, buty rewelacyjne.
    Mały wygląda super !!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany! Zdjęcia genialne! Super klimat a dzieciak cudowny!
    Po zdjęciach stwierdzam, że musisz się częściej uśmiechać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na sesję! zdjęcia wyszły na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Mr. Podliński nowa gwiazda blogosfery nam rośnie :D Nie chcę krakać, ale urodą to Cieee przebija :P

    OdpowiedzUsuń
  6. JEEEEEEEEEEEEEEEJ, KOCHAM KOCHAM KOCHAM TE ZDJĘCIA *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wam powiedzieć, że super wam to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja aż miło popatrzeć! Taka inna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja przy waszej sesji się uśmiecham! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia niesamowite :) od razu obserwuję gdzie się tylko da :) fiu fiu ale z Ciebie przystojniak :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.