kolory po męsku


Zgodnie z obietnicą - tym razem elegancko. To moja druga propozycja z udziałem pomarańczowych spodni. Czy takie kolory mogą być męskie? Oczywiście, że tak. Pytanie tylko, czy czujesz się wystarczająco pewny siebie. Nie potraktuj tego jak wyzwanie, tylko szczere pytanie. Nie każdy musi się czuć dobrze w takich tonacjach. Jeśli już stwierdzisz, że pomarańczowy, czerwony, zielony czy żółty nie jest Ci straszny, może skorzystasz z moich gotowych propozycji (kliknij na kolor).
Przyjechałem do Łodzi, na urodziny Piotra, chociaż moja podróż o godzinie 8 rano stanęła pod znakiem zapytania. Pojechałem na zły dworzec i spóźniłem się na autobus. Na całe szczęście za kilkanaście minut miałem pociąg i udało mi się przyjechać w miarę na czas. Zdjęcia zrobił Michał Kmieć, którego nie widziałem pół roku albo i dużej. Jeśli pojawicie się w Łodzi i będzie ładna pogoda, to pewnie spotkacie go na Piotrkowskiej, szukającego nowych ciekawie ubranych osób do "ŁÓDŹ LOOKS".
Pomimo tego, że Łódź cały czas jest w remontach, to chętnie tu przyjeżdżam.






men catwalk


pomaranczowe spodnie chino




fryzura zaczes





marynarka: la redoute
koszula: ReyJay
spodnie: Benevento
płaszcz: Bytom
pasek: Tommy Hilfiger
buty: Akardo
zegarek: Dapper Time
okulary: Spektre
komin: C&A




PS Pytanie do Panów: odważyłbyś się na taki kolor?
Pytanie do Pań: powinni takie nosić?
Odpowiadajcie w komentarzach !

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


16 komentarzy:

  1. Masz klasę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Ci winien podziękowania, to właśnie Ty przekonałeś mnie do kolorowych spodni :) Dzięki temu mam już upragnione zielone, tak na marginesie - co sądzisz o nowej kolekcji zakładów Bytom? Masz ich płaszcz, a teraz mają w kolekcji genialne kolorowe spodnie i swetry. Patrzę na Twoją stylizację i zachwycają mnie spodnie oraz płaszcz, ale chyba musisz mnie jeszcze przekonać do sztruksowej marynarki (co pewnie ci się uda) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mi się udało, haha! Przyznam szczerze, że nie sprawdziłem jeszcze kolekcji Bytom, ale zainteresowałeś mnie i na pewno to zrobię. Co do marynarki, to mam nadzieję, że kiedyś Cię namówię ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz! Cieszę się, że lubisz Łódź, ja ciągle próbuję wszystkich do niej przekonać!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie pomarańczowe. Podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, you're super handsome and super stylish! Perfect!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bałem się kolorów. Nie wiedzieć czemu uważałem, że do nie mnie pasują, są zbyt krzykliwe i za bardzo rzucam się w oczy. Teraz zupełnie mi to nie przeszkadza! Ba, czuję się nieswojo bez kolorowego dodatku. Tak więc jeśli o mnie chodzi, kolorom mówię TAK! Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to było wtedy co wątpliwa była obecność na moich urodzinach ale super się stało że byłeś?
    z opóźnieniem nadrabiam zaległości na blogu,,,
    pozdrawiam
    Filip

    ps...
    czekam na kolejny termin spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, ale spodnie są niestety za długie i brzydko układają się na butach.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.