marynarka i airmaxy


O tym połączeniu naczytałem się sporo w internecie, kiedy pierwszy raz dodałem taką stylizację około pół rodu temu. Moje zdjęcie trafiło na jakieś forum i zaczęła się lawina komentarzy, jednych tak krytycznych, że nawet skrajny optymista by się załamał, drugich z kolei bardzo pozytywnych.
Dla jednych szczyt braku gusty, dla drugich nowy trend. Jestem ciekawy Waszego zdania na ten temat, czyli moich czytelników
Stylizacja do "słonecznego Maiami". Awiatorki, sportowe buty i jeansy. Wydaje mi się, że do tego zestawu będę często nawiązywał, pokazując, że według mnie da się pogodzić sportowe obuwie z marynarką. 



Spodnie są szersze w udach, ze zwężająca się nogawką. Dobrze maskują męskie rozbudowane uda ;)
Poszetka to teraz jeden z moich topowych dodatków. Muchy mi się znudziły, a z poszetkami mogę szaleć i kombinować (patrz tu). Dzisiaj jednak klasyczna, gładka, szara. 























marynarka i spodnie: Tommy Hilfiger

koszula: H&M
buty: Nike Airmax via. Answear.com
okulary: ZeroUV




Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


27 komentarzy:

  1. Mi się podoba połączenie :) Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrałeś model butow, w którym chodzi 3/4 gimnazjalistów, dlatego może w stylizacji brakuje polotu. Nie wystarczy połączyć sportowych butów z marynarką żeby fajnie i oryginalnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten model sprawdza się im równie dobrze, jak mi :)

      Usuń
    2. Uwazam tak samo... Zupelnie nie trafiona stylizacja ,wygladasz w tych spodniach jak kaczka ,airmax'y dobrze wygladaja z tego typu spodniami ,ale nie w tym wypadku ,wygladasz jak ktos kto chcialby miec styl ,ale jednak dluga droga przed nim.... Pozdrawiam ,mam nadzieje ,ze nie zrazisz sie i przyjmiesz to poprostu jaka kolejna opinie ,komentarz.

      Usuń
  3. moim zdaniem cały dół powinien być w ciemniejszych barwach, a buty szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czesc pamietam jak przed kilku laty zobaczylam w niemieckiej TV podobne polaczenie , garnitur i buty sportowe, bylam bardzo zaszokowana, negatywnie, poniewaz ja uwielbiam wszelkie ubraniowe lamanie konwenansow szybciutko zmienilam zdanie i do dzisiaj oceniam to bardzo pozytywnie. Jest fajne innowacyjne, nieoklepane, swiadczace bardzo dobrze o noszacym je mezczynie. Ja jestem na TAK! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się takie zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś faktycznie takie połączenie odbierane było za brak gustu. Ale teraz i mnie bardzo podoba się ten nowy trend :) Sama też lubię łączyć jeansy i t-shirt z marynarką i sportowymi butami. Airmaxy moje marzenie :) Wyglądasz świetnie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie. Nie wiem z czego to wynika, ale rzeczy, których nigdy bym na siebie nie założył (w tej sytuacji buty) na Tobie wyglądają znakomicie, co powoduje, że całkowicie zmieniasz mój sposób patrzenia na nie - jest rewelacyjnie! Właśnie o to chodzi w blogu modowym - zmienić czyjeś przyzwyczajenia ;) Jesteś boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, o to właśnie chodzi. Moim celem jest inspirowanie ! :)

      Usuń
  8. Love nike <3

    http://www.redvalentinas.com

    OdpowiedzUsuń
  9. maxy <3
    chciałam sobie kupić białe,ale tyle fejków że egh..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz, ale tych Air- max'ów to już za dużo na ulicach hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jak najbardziej "za" taką stylizacją, choć nie rozumiem do końca tego całego zachwytu nad airmaxami. Może dlatego, że nigdy nie miałem okazji mieć ich na sobie, choć i ich wygląd nie robi na mnie wrażenia :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wygląda to całkiem nieźle. Dobra stylizacja kiedy chcę się połączyć wygodę z elegancją, a czasem kiedy człowiek ma dużo spraw do załatwienia i chce przy tym w miarę elegancko wyglądać to jest to dobry pomysł. Jestem za! Chociaż rozumiem krytyczne komentarze, bo rzeczywiście wygląda to niespotykanie, ale cóż... może nowa moda? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Why not? Że tak z angielskiego spytam. Sam bym tak się z chęcią ubrał ! Moda jest po to, żeby się nią bawić, a połączenie sportu i elegancji jest w moim mniemaniu bardzo trendy. Sam miesięc temu założyłem do szkoły (jako iż jestem licealistą) szare dresowe spodnie zwężane w kostce z koszulą a'la jeans i czarne vansy, co mi się szalenie spodobało, chociaż spotkałem się z nie lada krytyką. Fajnie, że ukazałeś coś - można by rzec - casual'owego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale nie! Fajnie się prezentuje. Tylko te oklepane air maxy. Już żygać mi się chce od nich... Mi osobiście podobają się New Balance, ,ale znając życie, będzie z nimi niedługo to co z Maxami. ;/ Ogólnie fajny zestaw. Sportowo i elegancko- takie zestawy się ceni :)
    moje-poczytajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, czy tylko dla mnie Maxy są strasznie oklepane? Nie podobają mi się te buty :/ moze dlatego że właściwie 1/2 mojej klasy je posiada. Skoro wydaję tyle kasy na buty, to chciałabym aby były wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się, czy mógł byś zamiast koszuli ubrać sportowy podkoszulek, było by chyba na większym luzie. Poszetka jednak mogła by do tej wersji nie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie świetna sprawa, coś na zasadzie jak u kobiety połączenie szpilek i dresów! Warte polecenia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie stary zainspirowałeś :) Śmigam po świętach po jakąś fajową marynarkę, a do niej dobiorę sobie kolorystycznie buciki sportowe. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre! Mnie stary zainspirowałeś. Po świętach śmigam po jakąś fajową marynarkę a do niej dobiorę sobie buty (oczywiście sportowe) :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw:) Jaki to model airmaxów?? bo jest ich setki wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, uwielbiamy połączenie elegancji ze sportem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie sztuką jest ubrać się dobrze , mając całe zaplecze pozwalające nam na to ... są to przede wszystkim pieniądze. Kupić air maxy , za niebotyczną dla wielu młodych ludzi kwotę , marynarkę od TH , połączyć w coś dość dziwnego i uważać to za wielkie objawienie. Hm ... Jeśli w tym jest zamknięta dobrze zdefiniowana moda , to w takim razie ja nie mam zamiaru być modnym ;) Szkoda tylko , że w dzisiejszych czasach ciężko jest być uznanym za modnym , wyrażając siebie , nie do końca drogimi czy oryginalnymi ubraniami. Podejrzewam , że nie byłbyś w stanie wymyślić czegoś świeżego i oryginalnego , z ubrań które trzeba by było trochę przerobić , pokombinować z nimi. Nie sztuką jest robić to co robisz Ty , jak i wielu bloggerów.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.