pies najlepszym przyjacielem człowieka


Ale była zabawa! Nie wiem kto miał większą radochę, Hera, czy ja. Mówi się, że psy są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Marzy mi się, aby w końcu mieć swojego. Niestety dopóki będę mieszkał w bloku, nigdy nie pozwolę sobie na takiego zwierzaka.  Chciałbym dużego owczarka, lub husky a te psy potrzebują wiele przestrzeni i uwagi. Przy obecnym trybie życia mój pupil jedynie by się męczył, tak więc pozostaje mi czekać. 
Do takiego noszenia koszuli musiałem się przekonać. Podobało mi się to u kogoś, u siebie nie za bardzo. 
Fakt, że cała stylizacja jest mocno denimowa pomogła mi się przełamać. Dziurawe spodnie, z przetarciami, robione na takie, które wiele już przeszły co jakiś czas pojawiają się w kolekcjach większości marek. Sam posiadam dwie pary z "różnym poziomem zniszczenia" i noszę je bardzo rzadko, ale to chyba wyłącznie moje uprzedzenie.













okulary:  ZeroUV
kurtka: C&A
koszula, spodnie: Tommy Hilfiger



fot: 



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


18 komentarzy:

  1. Jak pięknie Wam to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hera wygrała wszystko <3
    A ja teraz bardzo żałuje, że nie kupiłem tego płaszcza z c&a...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny psiak, zawsze o takim marzyłam jednak się nie doczekałam :c
    Zazdroszczę zabawy haha i świetne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniee jest :) chociaż nie przepadam za koszulami w pasie i tutaj też średnio mi się podoba. Przepiękny pies :P i są wesołe zdjęcia! lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham owczarki niemieckie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny pies i świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz! I jaki słodki psiak ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. super look, co do pieska to również chciałabym posiadać, ale jak na razie mogę o tym zapomnieć. :(
    ten ze zdjęć jest prześliczny :)
    mam w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tego samego zdania , że psy duże się tylko męczą w blokach , sama mieszkam w bloku i mimo , że córeczka chce psa to niestety tego marzenia jej nie mogę narazie spełnić , bo też jestem tego zdania.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jacy kochani i piękni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Fakt, że cała stylizacja jest mocno denimowa pomogła mi się przełamać."

    Fakt pomógł, nie pomogła.

    Pozdrawiam!

    P.s spoko pieseł!

    OdpowiedzUsuń
  12. oboje tacy słodcy <3

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko do czapki nie jestem przekonana, ale poza tym stylizacja super ;)
    a owczarków się niestety boję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Look rewelacyjny wyglądasz w nim szałowo!!! Zdjecia cala sesja rewelacja POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcie numer 4 najlepsze na świecie ! ogółem rewelacja ! <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.