spodnie żółte jak tulipany, ale gdzie wiosna?

Kolorami wywołuję wiosnę...


Chociaż słucham playlisty "rain" w Spotify, to bardzo chciałbym, aby wyszło słońce. Przez kilka dni było już przecież tak ładnie. Bojkotuję deszcz, na złość złej pogodzie będę nosił kolorowe zestawy, może w ten sposób wywołam wiosnę. 
Musiałem zaczekać na odpowiednią pogodę, aby zrealizować tą sesję. W końcu się udało i możecie oceniać sami efekty. Udało mi się namówić niektórych z Was na kolor czerwony i zielony, niektórzy nawet odważyli się na pomarańczowy. Idę krok dalej i dziś namawiam Was na żółte spodnie. 


żółte spodnie męskie

Do okularów nie byłem na początku przekonany, zamówiłem je, bo jeszcze takich nie miałem. Gdy przyszły, nie do końca wiedziałem co z nimi zrobić i tak na prawdę całą stylizację ułożyłem pod nie.
Tutaj moja rada, jeśli masz ochotę ubrać jakiś element garderoby - załóż go, potem dobieraj kolejne części.
U mnie pierwsze były złote okulary spektre, potem zegarek, który ma złotą tarczę. Jest on na czarnym pasku, więc dobrałem czarne buty i marynarkę. Żółte jak tulipany spodnie to była oczywistość. Spojrzałem na siebie w lustrze, było ok, ale czegoś mi brakowało. Przypomniałem sobie, że gdy ostatnio byłem w second handzie widziałem czarno- złota chustę. Natychmiast wybiegłem z domu z nadzieją, że jeszcze tam będzie. Była! Wróciłem do domu, wyprałem ją, przyciąłem i w ten sposób miałem element uzupełniający zestaw. Koszt poszetki (właściwie 3, bo tyle ich wyszło z tej jednej chusty) to 4 złote. Dobry interes. 



żółta poszetka


moda meska na wiosnę


okulary lenonki męskie



























Rzeczy, które prezentuję: 
okulary: Spektre
marynarka i płaszcz: Natur
poszetka: sh
koszula: Reyjay
spodnie: Benevento 
buty: Vittorossi
zegarek: Daniel Wellington



fotograf: Sebastian Cywiński

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


21 komentarzy:

  1. Wooo, super komponujesz ze sobą kolory. W życiu bym nie pomyślał, stojąc przed lustrem, że "o, czegoś tutaj brakuję, widziałem coś fajnego ostatnio tam i tam, lecę!". Serio, podziwiam. Jesteś jednym z moich ulubionych blogerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Adrian, ciesze się, że czytasz to, co piszę ;)

      Usuń
  2. Super, przez Ciebie muszę kupić żółte spodnie, a już myślałem, że na taki kolor nigdy się nie zdecyduję ;) Wyglądasz rewelacyjnie - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, brawo za krok do przodu ;)
      PS: Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Stylizacja naprawde fajna, tylko te spodnie moim zdaniem sa na Ciebie troszeczke za szerokie, ale sie tym nie przejmuj- nie dogryzam:) ps. jak dbasz o twarz, gdyz masz ja strasznie zadbana- 0 krostek itp, ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie mają taki krój, są proste, a o cerze kiedyś napiszę cały wpis :P

      Usuń
  4. lwia grzywa Ci rośnie, ciachnij to trochę! :D
    ps. po tytule myslalam ze 'bedom' tulipany, a tu ich nie ma! co za zawód. ale i tak jest pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja stylizacja jest zachwycająca. Dawno nie widziałam tak dobrej na męskich blogach. Widać, że dobrze się czujesz w tym zestawie, a to najważniejsze. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja super, ale okulary typu 'lenonki'... No cóż, kontrowersyjny temat, chociaż nie są to stricte lenony. Wydaje mi się, że trochę zaburzają całość, ale może to zamierzony efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całość jest "przemyślana". Całą stylizację dobrałem do okularów ;)

      Usuń
  7. Całość super tylko właśnie te okulary średnio do mnie przemawiają, no dobra w ogóle :P
    Ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW COOL SUNGLASSES MATE

    DANDY AND STYLISH

    I LOVE THE ORANGE PANTS TOO, WHERE I CAN FIND THEM!?

    LOVE XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Here you have http://benevento.pl/x-press-chinos/110-x-press-chinos-sunbeam.html

      Usuń
  9. Świetna stylizacja, świetne okulary :) Jedyne co to myślę, że mógłbyś trochę mocniej podgolić boki do głowy, albo mocniej je wycieniować do góry, ponieważ razem z brodą poszerzają Ci trochę twarz :) Moja taka mała opinia-porada, twórz dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do stylizacji pasuje także:
    http://bi.gazeta.pl/im/8/11158/z11158988Q.jpg

    #handsome #yellow #yellowsubmarine #coldplay #seicento #look #600

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej to:
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Yellow_Lamborghini_Gallardo_edit2.jpg

      Usuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.