zmienna pogoda - przejściowy zestaw

Potwierdza się stare powiedzenie. Jednego dnia mamy wiosnę, drugiego jesień.Ciężko jest za tą pogodą nadążać. Dzisiejsza sesja to typowy spacer. Wykorzystaliśmy chwilę wolnego czasu i wyższą temperaturę na zrobienie kilku zdjęć. 
Zestaw "młodzieżowy". Nie lubię tego określenia, ale chyba jest najbardziej trafne. Wydaje mi się, że ta stylizacja prędzej przypadnie do gustu młodszym czytelnikom. Reszta jednak nie musi się martwić, za kilka dni znowu będę elegancki ;)



Moje włosy są coraz dłuższe i coraz ciężej jest je układać. Przede mną jeszcze co najmniej 2-3 miesiące zapuszczania, zanim osiągnę docelowy hairstyle. Jeszcze w tym miesiącu napiszę o tym, jak radzę sobie z najgorszą "pół długością". Powiem Wam w czym tkwi sekret i jak sobie poradzić z niesfornymi włosami.
Jeśli już teraz jesteście zainteresowani tym tematem, szukacie dla siebie fryzury, zapraszam do lektury: Męskie fryzury 2014 












kurtka medicine


okulary lustrzanki


podlinski
buty cat



granatowe spodnie chino

kurtka, sweter: Medicine 
spodnie: Tommy Hilfiger
komim: C&A
okulary: ZeroUV
zegarek:  Dappertime


fot:








Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia!
    Przypadła mi do gustu pomarańczowa kurta- miło zawiesić oko na odrobinie koloru. Ludzie straszą wiosnę tą wszechobecną czernią i szarością! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. :) Ile słonka... Aż miło popatrzeć! :D Podobają mi się okulary z lustrzanymi szkłami.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! w jaki hairstyle celujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałbym długą górę zaczesaną w tył :P

      Usuń
  4. Jak dla mnie świetny look!<3
    kurtka i okularki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na post dotyczący układania fryzury. To dla mnie ogromny problem, nie mam pojęcia jak do tego podejść :P
    Mógłbyś też napisać co powiedzieć fryzjerowi, żeby osiągnąć efekt podobny do twojego ;) A i masz świetnego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie przygotowywania takiego wpisu, więc spodziewaj się go na dniach ;)

      Usuń
  6. Świetny zestaw i jak zawsze genialna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  7. a może konkurs (do wygrania te zarąbiste okulary? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.