It's Your time - Prague


Mój poniedziałek zaczął się o godzinie piątej rano. Pomimo tego, że niewiele spałem, to bez problemu wstałem i dokończyłem pakowanie walizki. Pociąg do Warszawy ruszył o 6:30, zgodnie z planem. Z dworca centralnego odebrała mnie Izabela i wspólnie pojechaliśmy na lotnisko. 
Zdążyliśmy wypić kawę i dołączyli do nas Cajmel, Bartosz i Filip. Odprawa, pierwsze #selfie i w końcu byliśmy już nad ziemią.

Co tak w ogóle tam robiliśmy? C&A otworzyło w Pradze wielki flagowy sklep, gdzie zostaliśmy zaproszeni. Podczas eventu odbyły się warsztaty, które były podzielone na 2 części - teoretyczna i praktyczną. W teorii dowiedzieliśmy się trochę o fotografii modowej, zaś w praktyce trzeba było wystylizowac modelkę i zrobić jej zdjęcia. Wtedy wszyscy zaczęli biegać po czterech piętach budynku szukając kolejnych elementów do stylizacji. 






W międzyczasie każdy mógł wybrać coś dla siebie,  ja znalazłem granatowy, 3-częściowy garnitur który pokażę jeszcze w tym miesiącu na blogu.















































Po takiej bieganinie czekała na nas kolacja. Miejsce niesamowite. Kilkaset metrów nad ziemią, z widokiem na oświetloną Pragę - coś wspaniałego.  Jeśli kiedykolwiek będziecie w okolicy musicie tam iść!






 Bartosz i Cajmel




Moja stylizacja to pomarańczowy garnitur pochodzący ze sklepu Roy. Postanowiłem go ubrać mniej formalnie. Początkowo miał być w kolorze czerwonym, który także jest dostępny w asortymencie. Zdecydowałem się jednak na pomarańcz, który w rzeczywistości jest jeszcze ciekawszy, niż na zdjęciach. Do tego zwykły biały tshirt z wcięciem w serek,  żeby nie przesadzić i reebok classic zamówione z Zalando

























garnitur: Roy
t-shirt: NewYorker
zegarek: DapperTime
okulary: ZeroUV


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


17 komentarzy:

  1. Świetny wpis, zazdroszczę pobytu w Pradze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny garnitur !

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że C&A się rozwija, nigdy nie trawiłem tego sklepu i zawsze miałem wrażenie kiedy tam wchodziłem, że to droższy lumpeks. Miło jest się jednak zaskoczyć i oby tak dalej.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aż pozazdrościć , że była tam Cajmel chciałabym Ją osobiście poznać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Wyjazdu! Bardzo ciekawy wpis ;) i garnitur MEGA !!!
    Pozdrawiam
    Damian Ciastek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnitur jest cudowny! Mam tylko prośbę, czy mógłbyś podać ceny spodni i marynarki? Niestety, na ich stronie nie znalazłem kosztów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cool !! nice event !



    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko spoko, tylko czemu w tak zajebistym miejscu siedzicie wpatrzeni w telefony i tablety?

    Bez sęsu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. hello from cz =)) thanks this event I know you from Boo =) your style is amazing !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wszystko zbyt ograne i klasyczne. Takie rzeczy to nosi cała Europa z sieciówek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać po zdjęciach, że panowała świetna atmosfera! :) Super zdjęcia.
    PS. Wczoraj nadjechał kurier z... Reebokami Classic. Ja skusiłam się na czarne wysokie, ale białe też są super! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością niesamowita przygoda i fajne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jakiś czas próbuję się przekonać do C&A, jednak za każdym razem wychodzę z niczym, nie trafia do mnie ich styl :)
    Z drugiej strony, ostatnio C&A wycofał się z Trójmiasta, czyżby miał jakieś kłopoty w Polsce?
    Fajny garnitur :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pomarańczowy super komponuje się z białym, gratuluję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestaw, bardzo ci pasuje ten kolor:) świetne foty:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.