Jak dbać o cerę?

Pielęgnacja męskiej twarzy...



Nadszedł czas, abym w końcu napisał coś o męskiej twarzy. Zadbany facet, to pewny siebie facet.
Jest wiele kosmetyków, firmy prześcigają się w wymyślaniu chwytliwych haseł reklamowych i dodawaniu super składników które czynią cuda. 

Będąc szczerym, do codziennej pielęgnacji używam zaledwie kilku sprawdzonych produktów.
Przedstawię Wam trzystopniowy sposób na zadbaną cerę.


1. Oczyszczanie
Od jakiegoś czasu używam Lirene MEN do mycia twarzy. Chociaż jestem z niego zadowolony, to jednak wolałem energetyzujący żel Tołpa. Jest on dla mnie bezkonkurencyjny. 


Oczyszczanie twarzy zmiękczy Twój zarost, przez co golenie będzie prostsze. 

Co jakiś czas stosuję peeling. Pomaga złuszczyć martwy naskórek, przyspieszając regenerację skóry. Powinno się go używać regularnie dla najlepszych efektów, czyli wygładzenie i odświeżenie skóry. 

Jeśli chodzi o nos, to uwielbiam plastry oczyszczające. Staram się używać ich 2 razy w tygodniu. Na mokry nos trzeba nakleić plaster, odczekać 15 minut i zdjąć razem z niechcianymi zanieczyszczeniami. 

W zastosowaniu są bardzo proste, a w efekty satysfakcjonujące. Dodatkowo są tanie. 

2. Regeneracja 

Maska regeneracyjna. Nakładam raz w miesiącu - nigdy mi się nie chce - ale muszę przyznać, że cera jest po tym lepsza. Koszt niewielki, bo niecałe 2 zł. Mam nadzieje, że takie produkty nie są już tematem tabu w męskim gronie. 

3. Nawilżanie 

Po każdym goleniu, ale także na co dzień używam balsamu ochronnego. To mój numer jeden jeśli chodzi o kremy do twarzy. Alternatywnie używam Dermika men's space energic, lub tołpa dermo men expert.
Balsamy po goleniu zawierają łatwą w aplikacji formułę, bogatą w nawilżające i regenerujące skórę składniki, woda i płyny po goleniu z kolei, nałożone bezpośrednio po goleniu, mogą wywołać uczucie pieczenia, jednak doskonale zamykają pory i posiadają szeroką gamę zapachową. Kremy, dzięki swojej konsystencji umożliwiają szybkie nakładanie, a ich cenne dla męskiej skóry składniki nawilżają i regenerują twarz.
Linki:
Żele do twarzy: Lirene MEN i Tołpa.



                                          

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


15 komentarzy:

  1. czy to też pomoże na czerwoną twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty jedynie odżywiają skórę, pogadaj z dermatologiem ;)

      Usuń
  2. Haha, zdjęcie w masce niczym "Żółw Ninja", co do pielęgnacji bardziej polecam maski z Ziaja Pro- wg. mnie wychodzi ekonomiczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę! Co za interesująca i przydatna notka. Czyta się jak zwykle lekko i przyjemnie :) Aż mam ochotę popędzić do rossmana i zakupić dawno nieużywany przeze mnie żel do mycia twarzy i wypróbować te nakładki na nos.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A krem pod oczy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te poradnikowe wpisy. Teraz może jak dobierać rozmiary ubran w sklepach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem okazję przetestować te plastry na nos i nie zauważyłem żadnej różnicy "przed i po", więc to chyba nie dla mnie. Zdziwiło mnie natomiast, że maski używasz raz w miesiącu. Stosujesz ją wg zaleceń, czy po prostu nie czujesz potrzeby robić tego częściej? I przyznaję - mi też się nie chce ;) Zaciekawiłeś mnie tym balsamem ochronnym. Rozumiem, że można go stosować na co dzień jako kremu, nie koniecznie po goleniu? Bo ja brodaty, raczej się nie golę ;)

    Swoją drogą to niesamowite, że w tym samym momencie przygotowaliśmy notki o dbaniu o cerę. Wstrzymam się więc z publikacją i wrócę z nią za jakiś czas :)

    Pozdrawiam!
    http://kozackienasienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj możne po gorącej kąpieli :p
      Jeśli chodzi o maseczkę, to nie czuję potrzeby częstszego użycia (tym bardziej, że za tym nie przepadam :p)
      Balsam jest "po goleniu" ale nawet na produkcie jest napisane, że nadaje się do codziennego stosowania.

      PS; To czekam na wpis ;)

      Usuń
  7. I like to see that there are also guys who are interested in fashion & beauty. Fashion & beauty is not only for female, right?
    Bye,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to są te plastry z biedronki ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Podawaj ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. energizujący, nie energetyzujący :)) pozdro

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.