pierwsze okulary


Zdecydowałem się przebadać wzrok, okazało się, że są mi potrzebne okulary. Zamówiłem dwie pary na stronie www.optopro.pl. Duży wybór modeli i atrakcyjne ceny. Wybrałem jedną parę z metalowymi, srebrnymi oprawkami - drugą z plastikowymi, w kolorze granatowym. Okulary korekcyjne przede wszystkim powinny poprawiać nam komfort widzenia, ale są one także elementem garderoby. Dobrze jest mieć kilka różnych oprawek, aby zmieniać je w zależności od okazji i zestawów. 

Postaram się szybko pokazać Wam drugą parę, zaglądajcie na mojego instagram'a. 

Wybrałem się dzisiaj z Piotrem na Targi Fryzjerskie Look. Moja stylizacja to beżowy garnitur firmy Natur, z którą już kilka razy współpracowałem. Chwalę ich za jakość wykonania. Materiały są zawsze wysokiej jakości. 





Długo biłem się z myślami, czy odważyć się na takie skarpetki. Wielką sztuką jest umiejętność ich ciekawego wyeksponowania. Napiszcie proszę co o tym sądzicie w komentarzach. 



Poszetke zrobiłem sam, tnąc chustę z second handu. Koszt - 2 zł. 


zdjęcia: Piotr Michalak 


Rzeczy które prezentuję, lub podobne:

okulary: Otopro
garnitur: Natur
koszula: C&A
pasek: Tommy Hilfiger (podobne)
buty: Celio (podobne)
zegarek: DapperTime
poszetka: DIY (podobna)

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


6 komentarzy:

  1. Pasują Ci! ;) ja też noszę, ale właściwie niewiele kto mnie w nich widzi na zdjęciach, haha.
    bardzo świetny zestaw, jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest genialny (jak zawsze). Chwalę za skarpetki, też je lubię. Zasada jest taka, że kolor skarpet ma odbiegać od koloru całej stylizacji, to ten element, który ma "dawać po oczach" (wbrew temu, co można sądzić). Nie wiem, gdzie kupiłeś buty, ale identyczne widziałem w CCC (jak coś - polecam). Garnitury NATUR są rewelacyjne, pod wpływem Twojego bloga - też się skusiłem na jeden zestaw :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci : )
    Ja ostatnio zamawiałem okulary z Chin xd. A co do stylizacji - to nic nowego, jak zwykle mi się podoba ^ ^ Lubię taki mniej oficjalny styl.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne skarpetki :) Poszetka też bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W okularach Ci do twarzy, ale garnitur to zdejmuj i wrzucaj na dno szafy!!! Okropny kolor. Na moje wyglądasz lekko 10 lat starzej. Zdecydowanie bardziej Ci do twarzy w kolorach :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jakiś czas waham się nad kupnem okularów właśnie w tym sklepie, ale zawsze zastanawia mnie ta jakość tłumaczenia strony, jakość okularów, ale także to że po prostu mogą mi nie pasować...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.