łącz marynarkę i szorty




Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam połączenie marynarki i szortów. Musiałem trochę do tego dojrzeć, ale teraz to połączenie robi na mnie wrażenie. Zawsze zwracam uwagę, gdy ktoś ubierze te dwie rzeczy. 

Tego dnia było bardzo gorąco, wiec od razu radzę Wam cieńsze marynarki. W mojej było mi wtedy za ciepło, a same szorty i t-shirt to zestaw "bez szału"- czegoś brakuje. Osobiście jestem zwolennikiem wielowarstwowych outfitów. 






O sensowne męskie dodatki jest trudno. Z reguły są one albo tandetne, albo słabo wykonane. Jeżeli znacie jakieś strony z dobrymi akcesoriami - podsyłajcie :)








W najbliższym czasie pojawi się jeszcze kilka stylizacji z szortami i pewnie marynarką. 





marynarka: Tommy Hilfiger
koszulka, spodenki: H&M
buty: Pepe Jeans
okulary: ZeroUV


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


13 komentarzy:

  1. Też wolę wielowarstwowe outfity. W jednowarstwowych czuję się nieswojo, jakbym wyszedł z domu i o czymś zapomniał :P Jestem jak najbardziej za łączeniem marynarek i szortów, choć sam do tak krótkich spodni/spodenek muszę się jeszcze przekonać. Nadchodzi lato, więc jest ku temu okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takich stylizacji szukałem! A tak na marginesie, masz bardzo zgrabne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do nóg... to chyba nie :p ale ciesze się, że outfit Ci się podoba ;)

      Usuń
  3. osobiscie wole jeansowe szorty na facetach ,ale tak to swietnie dopasowales ,ze takie szorty rowniez prezentuja sie swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne konkretne dodatki- sklep jubilerski :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam połączenie szortów z marynarką, chociaż ten duet ma wiele przeciwników. Dobry look. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. <3!
    drugie zdjęcie, aaa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw wygląda bardzo ciekawie. Nie można powiedzieć, że jest elegancki, ale z drugiej strony nie jest też sportowy. Coś pomiędzy i to bardzo ciekawe coś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie i jeszcze raz NIE. Według mnie nie powinno się mieszać stylów, może mam takie przekonanie bo jestem facetem starej daty, wychowywanym w surowych warunkach, ale tak samo jak "wieśniacko" wyglądają skarpetki do sandałów czy koszule z krótkimi rękawkami tak samo wygląda marynarka z szortami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka elegancja na luzie - w sam raz na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie tylko czy nie było Ci zbyt gorąco? :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.