Łączenie sportowych butów z marynarką


Łączenie sportowych butów z marynarką ostatnio króluje na blogu. Połączenie jest wygodne, niecodzienne i efektowne. Były już airmaxy, reeboki, więc teraz czas na New Balance, które znalazłem w sklepie e-sportowe.pl

Czarne jeansy to must have każdego faceta. Zawsze się przydają i pasują do większości casualowych rzeczy. Może nie jestem królem denimu, ale co jakiś czas próbuję przeplatać i ulokować jeansy ;)
Kolorystyka jest bardzo prosta. Czerwony i czarny świetnie ze sobą współgrają, co zauważył nawet producent NB tworząc model w tych kolorach. 







Zaczynają mi się kończyć miejsca w których mogę robić zdjęcia w Poznaniu. Zawsze (albo prawie zawsze) starałem się, aby tło moich stylizacji było ciekawe i pasowało do outfitu, tworząc wspólną historię. 
Dziś miasteczko uniwersyteckie po raz trzeci, przynajmniej za każdym razem trochę inaczej ;)
Myślę, że fakt, że mała odległość od mojego domu też ma z tym związek. 



Moja kolekcja sportowego obuwia powoli się powiększa. Ten model NB wyjątkowo mi się podoba, "poza blogiem" to jedna z częściej wybieranych prze mnie par. Nie mogą mi się znudzić, nie mogę się nimi nacieszyć :)







rzeczy które prezentuję:

marynarka: Natur
koszula: Tommy Hilfiger
okulary i spodnie: Cheap Monday



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


10 komentarzy:

  1. A ja przyznam się bez bicia, że... nie mam żadnych sportowych butów :O Zawsze uważałem, że mi nie pasują, choć też mało było modeli, które mi się podobały. Lubię połączenie czerwieni z czernią, więc czuję się przekonany ;) I bardzo fajny, sprany kolor jeansów. Like it, like it.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie nie leżą dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Łukaszu, widzę, że coraz częściej pojawiają się u Ciebie podwinięte nogawki spodni. Jak pewnie wiesz spotkało się to z wieloma negatywnymi opiniami i moje pytanie do Ciebie, jak Ty się do tego odnosisz, poza tym, że to praktykujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne połączenie bo wygodnie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie rewelacja i te New Balance !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama w ostatnim poście śmigam w New Balance więc nie mogę powiedzieć nic innego jak to ,że bardzo mi się podobasz w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ostatnio widziałem reklamę BYTOM z garniturami w połączeniu z... new balance to myślałem, że mnie coś trafi. Kto promuje takie absurdalne zestawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby, które znają się na modzie, czyli raczej nie ktoś taki, jak Ty.

      Usuń
  9. Świetnie!!! Uwielbiam ostatnio takie połączenie i często noszę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.