FW day 1

Wracają stylizację! Stylizacja z pierwszego dnia mojego pobytu w Łodzi na Fashion Weeku.  
Był już pomarańczowy, to teraz turkusowy garnitur. Pochodzi ze sklepu Natur. Wiele osób mnie o niego pytało, to teraz już wiecie, gdzie go szukać :)


Poszetkę dostałem od Marthu, którzy w tym roku także się wystawiali w showroomach 
Okulary, to moja druga korekcyjna para z Optopro
Za zdjęcia dziękuję Robertowi, znanego jako MR. FACELESS
Bardziej luźne wydanie Podlińskiego, co Wy na to?













garnitur: Natur
poszetka: Marthu
buty: Reebok Classic via Zalando
okulary: Optopro
zegarek: Dappertime

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


12 komentarzy:

  1. Taki smart casual, super! Lekka stylizacja, idealna na wiosnę/lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że za bardzo się zlewa marynarka ze spodniami i jakoś dziwnie to wygląda. Ale może to tylko moje odczucie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to garnitur...

      Usuń
    2. Moja wina, nie doczytałem :P W takim wypadku powiedziałbym, że niezły powiew świeżości :)

      Usuń
  3. cool! ;)

    http://www.redvalentinas.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkus na Panu ajjjj PIĘKNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, jak smerfowo :D Przegenialny kolor! A brakuje tak intensywnych barw na polskich ulicach.
    Bardzo mi się podoba, Papo ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa świeżość! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.