sztuka noszenia kolorowych skarpet


Podejść do skarpetek miałem kilka (raz)(dwa). Wciąż ubieram bardzo ostrożnie, ale robię to coraz częściej (chociaż na blogu może tego nie widać). 
Wielką sztuką jest, gdy ktoś swobodnie bawi się kolorowymi skarpetami i tworzy z nimi wyjątkowe zestawy. Mam nadzieję, że i mi przyjdzie się w końcu tego nauczyć. Pozostaje mi oglądanie inspiracji i próbowanie.
Zdjęcia zrobiliśmy z Sebastianem jakiś czas temu, zanim było tak gorąco.  Obecnie na taki zestaw moglibyśmy pozwolić sobie jedynie późnym wieczorem, kiedy jest już chłodno i często wieje silny wiatr. 
Dość o pogodzie, wstęp już mam za sobą. 

Każdą z tych rzeczy kiedyś już pokazywałem na blogu. Dzisiaj prezentuję je w odświeżonym wydaniu. 
Chociaż burgund jest kolorem głównie jesienno-zimowym, moim zdaniem fajnie wyróżnia się na jasnozielonym tle, które stanowi flora Poznania. 


jak nosic kolorowe skarpetki


gentleman fashion


Moja metoda: stylizację ułożyłem pod skarpetki. Drugim etapem były spodnie - dobrałem szare, które tłumią kolory. Koszula w odcieniu podobnym do skarpetek, na nią założyłem bordową marynarkę. Wahałem się pomiędzy siwymi, a brązowymi butami ale ostatecznie wygrał brąz, a co za tym idzie - brązowy pasek.


kolorowe skarpety






brązowe męskie półbuty


bordowa marynarka



rzeczy które prezentuję, lub podobne:

marynarka: Medicine
koszula: RAYJAY (podobna)
spodnie: Celio*
skarpetki: Socktok
buty: Celio* (podobne)
pasek: Tommy Hilfiger

fryzura: Lafayette


                                                   


________________________________________________________________________________
Konkurs

Skoro są chętni, razem z SOCKTOK przygotowałem dla Was konkurs.

Radzę Wam przeczytać ZASADY:


Konkurs podzielony jest na 3 kategorie.

Jedna osoba może wysłać maksymalnie 3 prace z dowolnych kategorii, zwiększając tym samym swoją szansę na wygraną. 

1. Twoje skarpety :) - zrób faje zdjęcie swoich "oskarpetkowanych "stóp - najlepiej kolorowych !






2. Kolaż - przygotuj kolaż z jednym z modeli SOCKTOK, ze strony: www.socktok.pl/
(przykład)




3. Inspiracja - zdjęcie wyeksponowanych skarpetek znalezione w internecie




Wszystkie zdjęcia wysyłacie na adres:

info.podlinski@gmail.com

W treści napisz swoje imię i nazwisko
z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów reklamowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.)


Z nadesłanych maili wybiorę SZEŚĆ OSÓB - pod dwie z każdej kategorii. 

Nagrody to dwie pary skarpet dla każdej z sześciu osób, z możliwością wybrania jednej, druga będzie niespodzianką :)

Konkurs trwa od dziś (28.05.2014) do 07.06.2014.
Wyniki zostaną ogłoszone w niedzielę - 08.06.2014


                                                                     

Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


15 komentarzy:

  1. Muszka idealnie by tu pasowała! Ale minusem może być ciepła pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie mogłaby by być pod kolor skarpet, żeby komponowała się z całością. ale ciemniejsza od koszuli. coś może w kolor chabrowy? :)

      Usuń
  2. a kiedy gracjankowe skarpeciochy?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wymyślę sposób, żeby je ubrać ;P

      Usuń
  3. Do czego to doszło: dobierać stylizację pod skarpetki ;P Fajnie, że niebieski kolor koszuli znalazł swój akcent w skarpetkach i super, że w innym, ciemniejszym odcieniu. Strasznie podobają mi się te szare spodnie. Marynarka faktycznie bardziej na jesień (może bardziej ze względu na materiał, niż na kolor), ale całość wygląda naprawdę fajnie. Ja jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super look!<3 kolor marynarki i skarpetek- nice:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eksperymenty z kolorowymi skarpetkami wychodzą Ci coraz lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wbrew moim obawom (gdy klikałam w post w gfc to widziałam tylko zdjęcie skarpetek) - wyglądasz naprawdę dobrze! Masz styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi też się podoba:) spodnie też mnie urzekły :) chciałam taki dres kupic

      Usuń
  7. super pomysł z kolorowymi skarpetkami, gratuluje odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda fajnie, miło i kolorowo, jednakże uważam, że spodnie w górnej części są zbyt ciasne- szczególnie widać to na 6 zdj. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, ciekawa stylizacja, chociaż na kolorowe skarpety brak mi jeszcze odwagi xD
    Mam takie pytanko, jakiś czas temu był post, w którym pisałeś o musthave w męskiej szafie, wspomniałeś też na końcu, iż napiszesz post odnośnie ubrań jakie warto kupić na lato. Planuję w najbliższym czasie wybrać się na zakupy, i nie za bardzo wiem na co zwrócić uwagę.
    Pozdro Artur ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podwinięte nogawki wyglądają TRAGICZNIE.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.