throwback - mały rachunek sumienia



Mija równo rok, odkąd mój blog działa pod domeną www.podlinski.net. W tym czasie trochę się zmięło np. edytowałem szablon i ostatecznie zupełnie go zmieniłem. Może nie do końca ja... Dzięki pisaniu bloga poznałem mnóstwo wspaniałych ludzi. Wielu z nich ma swój wkład w tworzeniu tej strony, za co jestem im ogromnie wdzięczny. 

Najważniejsze jednak jest ostatnie ogniwo, czyli Ty mój drogi czytelniku, obserwatorze. W dalszym ciągu nie dociera do mnie to, że jest Was tak wielu, a z miesiąca na miesiąc ciągle przybywa. Zawsze chciałem trafić do jak największej liczby osób, ale nie sadziłem, że aż tak mi się to uda.
Męskiego bloga piszę się trudniej, niż kobiecego. Przynajmniej tak mi się wydaje. Faceci (nie wszyscy ;) dopiero powoli otwierają się na nowe i trochę się trzeba przy tym gimnastykować. W tym momencie chciałbym pozdrowić serdecznie wszystkich Panów, których namówiłem na odważniejsze kolory i którzy mi o tym opowiedzieli. Wasze historie są niesamowite, jestem z Was dumny! Dziękuję za Wasze maile, nie przestawajcie pisać :)


Motywacja nadesłana wczoraj wieczorem:


Takie wiadomości zawsze dają mi ogromnego kopa.

Wpisy Handsome - łał, zainteresowanie tymi tematami jest niewiarygodnie duże. Zwiększona liczba postów tego typu, to wynik Waszych zapytań. Nie zdawałem sobie sprawy, że jest tak duże zapotrzebowanie na takie wpisy. Posty handsome są jednymi z najbardziej poczytywanych wpisów na mim blogu. Teraz jak już wiem, że chcecie o tym czytać, będę starał się regularnie poruszać kolejne tematy. 
www.PODLINSKI.net jest poświęcony nie tyko modzie, ale także lifestyle.   


Tu mam do Was wielką prośbę. Podrzucajcie mi zagadnienia, które są dla Was interesujące i które miałbym przedstawić. Zrobić to możecie na tysiące sposobów. Proponuję serwis ASK.FM, lub standardowo, na mojego maila: L.PODLINSKI@GMAIL.COM


Chciałbym, aby mój blog był dla Was jak najbardziej przyjazny i czytelny. Zastanawiam się nad wprowadzeniem kilku zmian. Ostatnio po prawej stronie dodałem kolumnę "często szukane", gdzie możecie jednym kliknięciem przenieść się do kolorowych marynarek lub casualu.
Rozważam jednak przerobienie górnej zakładki "Lifestyle" na "Kategorie". Wtedy uporządkowane kategorie ułatwiły by Wam znalezienie dla siebie odpowiednich treści. 

Niedługo odsunę trochę środkową kolumnę - gdzie znajduje się wpis- od prawej z bloczkami, reklamami itp. Powinno to wizualnie lepiej wyglądać. 

Co powinno się jeszcze tutaj zmienić? Jakieś propozycje?

Zmieniłem także swoją nazwę na Instagramie. LPODLINSKI to teraz PODLINSKI_NET.
Jeśli jeszcze mnie nie śledzicie, to w tym momencie powinniście to nadrobić :)


Nie bójcie się komentować, można to zrobić anonimowo 




Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


14 komentarzy:

  1. STO LAT STO LAT! ;)) I kolejnych sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo przystojnym mężczyzną!
    To prawda że jesteś z Grudziądza ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to musi cieszyć! Takie email, świadomość że ktoś docenia to co robisz, że to mu pomogło i że druga osoba jest zadowolona! Ja również trzymam za Ciebie kciuki i życzę dalszego rozwoju ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wiadomości sprawiają, że chce się dalej tworzyć, dzięki i pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Gratuluję sukcesu, jakim niewątpliwie jest tak dobre prosperowanie męskiego bloga w Polsce :)
    Co do propozycji, może zrobiłbyś wpis na temat stroju galowego mężczyzny, czyli garnituru? Na co należy zwrócić uwagę przy dodatkach i takie tam. Sądzę, że wielu panom coś takiego by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty czasem nie masz dostępu do wersji roboczych na moim blogu? :)
      Powoli przygotowuję właśnie taki wpis !

      Usuń
  5. Podziwiam .! niewiele mężczyzn pisze blogi tego typu .
    No i Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z męskim blogiem ciężko jest się przebić i pozyskać czytelników. Wielu niestety szybko rezygnuje

      Usuń
  6. Należą Ci się brawa nie tylko za odwagę, ale i determinację. Wielu już dawno dałoby sobie spokój z prowadzeniem bloga o takiej tematyce. Żyjemy w kraju, który ciężko znosi zmiany i dobrze ubrany, zadbany facet to jeszcze często temat głupich żartów. Na szczęście zmiany są nieuniknione i powoli, powolutku ludzie zaczynają myśleć inaczej, a Ty masz w tym swój udział. Propozycje kolejnych notek? Może spróbuj przekładać stylizacje "z pierwszych stron gazet" na życie codzienne? Pokaż nam, zwykłym zjadaczom chleba (lubię chleb!), jak w_miarę_tanim_kosztem dobrze się ubrać :)

    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomek, muszę przyznać, że miałem kilka chwil słabości, ale w takich momentach zawsze było małe "bum". Chodzi mi o maila, czy wiadomość, że to co robię ma sens. Gdyby nie ci ludzie, może nie pisałbym dalej bloga.
      Co do stylizacji z okładek to ciekawy pomysł, na pewno dopiszę go na swojej magicznej tablicy i spróbuje wprowadzić!

      Usuń
  7. Aaa, świetna wiadomość i nic dziwnego, że daje kopa po więcej! Samych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wróć do dredów! :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.