Modne rzeczy na lato, na lata! - krótkie spodnie


Druga część z serii "modne rzeczy na lato". Dzisiaj zajmiemy się dołem, czyli spodniami.
My faceci mamy dość ograniczone możliwości w tym zakresie. Tak jak Panie mogą szaleć z sukienkami i spódnicami, tak mężczyzna założy... spodnie. Chciałbym jednak zwrócić uwagę, że jest w czym wybierać. Ten wpis poświęcony będzie krótkim.

 oto moje propozycje:


1. Stalowe - od 49                        2. Czerwone - od 99 zł             3. Miętowe - od 39.99
4. Szare- od 79 zł                      5. Granatowe - od 99zł                      6. Żółte - od 149 zł







Eleganckie: moja ulubiona propozycja, czyli krótkie spodenki połączone z koszulą i marynarką, wzbogacone poszetką, w tym wypadku nawet muszką. Jestem wielkim fanem takich rozwiązań.

Powinieneś mieć przynajmniej jedną taką parę, najlepiej dobierz kolor pod marynarkę. (Nie chodzi mi o te same odcienie, ale np. granatowa marynarka i białe spodenki)













Basic: w Twojej szafie powinny znaleźć się także "zwyczajne", kolorowe spodenki, które będziesz nosił na co dzień. Podstawowe kolory, które musisz rozważyć to: granat, biel, czerwień oraz beż 























Odważne: dla mężczyzn, którzy nie boją się wystawiać swojej męskości na próbę, mam trzy kolory: miętowy, różowy oraz żółty.

Największy problem chyba będzie z miętowym i kolorami pastelowymi, z nimi trzeba ostrożnie, bo łatwo wypaść blado. Zadbajcie o odbijający element. 


















Powiązane tematy, które powinny Cię zainteresować:


Moja stylizacja z krótkimi spodniami:


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


8 komentarzy:

  1. Good suggestions! ♥

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię krótkich spodenek :<
    Aczkolwiek te "na elegancko" prezentują się świetnie.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje , gdzie mogę kupić koszulę jeansowa z stylu basic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, znalazłem taką - 139 zł
      http://www.ceneo.pl/27324421#pid=5172

      Usuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.