Most teatralny


Już od dawna myślałem nad sesją w tym miejscu, ale nie wiedziałem, jak się za to zabrać. Wspólne z Agatą uzgodniliśmy, że spróbujemy uchwycić "golden hour" i wykorzystać potencjał Mostu Teatralnego. 
Pól eleganckie rozwiązanie na upalne dni. Cienka i przewiewna koszula, krótkie spodenki i mokasyny.
Już bardziej letniej stylizacji przygotować się nie dało :) Pozbyłem się marynarki i podwinąłem rękawy eksponując piękne wykończenie koszuli.











                                                  


koszula: Reyjay
spodenki: H&M (podobne)
buty: Pepe Jeans (podobne)
torba: Vittorossi
pasek: Tommy Hilfiger
bransoleta: ISSI
okulary: Spektre (podobne)


Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


5 komentarzy:

  1. Świetne połączenie! :)
    Mam w obserwowanych, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz czas na sesje bez koszulki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna koszula i genialne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Re-we-la-cja. Dawno nie zachwyciła mnie tak stylizacja jak ta. Dobra robota.
    Koszula genialna.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.