Wrzuć na luz - Kontener Art


Dziś rano wrzuciłem na swojego facebooka pytanie, którą stylizację chcecie zobaczyć najpierw - oto zwycięzca!
Zdjęcie poniżej wygląda trochę jak z kampanii original source (tak mi się kojarzy) - uszanowanko dla nierutynowej Ekipy, z którą mam przyjemność współpracować ! :)
Miejscówka - Kontener Art. Równie nierutynowe miejsce, które istnieje dzięki kreatywnym ludziom.
W miejscu, gdzie nie było nic powstało jedno z najbardziej charakterystycznych miejsc Poznania. Odbywają się tu warsztaty, koncerty, eventy i imprezy.


Szczególnie fajnie jest tutaj wieczorami, gdy już się trochę ściemni. Jeśli masz szczęście, to uda Ci się dorwać wolny hamak.



Stylizacja nie jest wielce wymyślna, ale pasuje do tego miejsca, a przecież o to chodzi - by ubrać się odpowiednio. Luźna, rozpięta koszula, pod nią biały v-neck. Spodnie z opuszczonym krokiem i reebok classic.



zdjęcia: Michał Podkowa

                                                      

koszula: Hilfiger Denim (podobna)
koszulka: New Yorker
spodnie: Humor
zegarek: Timex (pasujący)



Komentować możesz również nie będąc zarejestrowanym.


11 komentarzy:

  1. Łukasz, Wróblewska Cię chwaliła m.in. za to, że nie przeginasz. Niestety, ostatnio odnoszę wrażenie, że idziesz w złym kierunku. Coraz mniej normalnego Łukasza, chłopaka, coraz więcej dziwaka polującego na lejki. Ta fryzura, okulary, sorry. To się zaczyna robić Maffashion czy inna Jessica Mercedes. Nie odjeżdżaj, błagam.

    A fryzura mało tego, że brzydka i przekombinowana, to strasznie Cię pogrubia. To taka zemsta za zbaczanie z kursu najwyraźniej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z bardziej zwykłych stylizacji, jaką ostatnio dodałem. Jeśli chodzi o włosy, to takie mam od dawna, tylko ich długość się zmieniała - teraz zapuszczam górę.

      Póki co, nigdzie nie odjeżdżam, ale jestem ciekawy co powiesz na kolejną stylizację, która jest dużo bardziej odważna od tej. Niebawem na blogu ! :)

      Usuń
    2. Nigdy nie zrozumiem takich komentarzy. Facet robi swoje, jako jeden z nielicznych może być inspiracją zarówno dla mnie, jak i dla mojego syna.

      Według mnie, to najlepiej rozwijający się blog męski w Polsce.

      Pozdrawiam i trzymam za Pana kciuki,
      Marek

      Usuń
    3. Łukasz, stylizacja jak zawsze na dobrym poziomie, nieprzekombinowana! Moim zdanie podążasz w dobrą stronę i proszę o więcej takich postów. ;) A fryzurka nadaję Tobie fajnego charakteru.;)

      Pozdr

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba :) aczkolwiek spodnie zamieniłbym na jeansy. Bo kocham jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszula ;) Całość bardzo fajna :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest super, oprócz okularów, wyglądasz w nich strasznie, jak ich nie masz wyglądasz o wiele młodziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super, ale jak oglądam zdjęcia ze ktoś dokleił twoja twarz do innego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, moim zdaniem ta cała stylizacja Cię pogrubia - ale mogę się mylić :3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary można wiedzieć gdzie kupiłeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są todokładnie te okulary: http://www.optopro.pl/okulary-Miramar-1772 : )

      Usuń

Komentarze mogą zostawiać także osoby niezarejestrowane.
Wystarczy zmienić opcję na "Anonimowy", lub Nazwa.